Răspunsuri

2014-11-08T10:51:37+02:00
Era=vb.predicativ,conjugarea 3
iubeam=vb.copulativ,conjugarea 3
priveam=vb.copulativ,conjugarea 4
stateam=vb.copulativ,conjugarea 1
credeam=vb.copulativ,conjugarea 3
am venit=vb.predicativ,conj. 4
am ramas=vb.predicativ,conj 3
a ajuns=vb predicativ,conj 3
asculta=vb.predicativ,conjucarea 1
zise=vb.predicativ,conj. 3

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T11:00:50+02:00
Era o vreme=v.copulativ
iubeam=v.predicativ
scanteiase=v.predicativ
stateam-v.predicativ
priveam=v.predicativ
credeam=v.predicativ
este tara=v.copulativ
vrei sa stii=v.predicativ(cred+ auxiliarul a vrea)
am fost vanator=v.copulativ
am venit=v.predicativ
m-am facut slujitor=v.copulativ
am ramas vanator=v.copulativ
am intalnit=v.predicativ
parea cal=v.copulativ
avea =v.auxiliar(cred)
ii crescuse=v.predicativ
a ajuns balaur=v.copulativ
zise=v.predicativ
asculta=v.predicativ
Ti le pun pe toate la infinitiv dupa regula!!!
Conj. I: a scinteia, a sta, a asculta
Conj.II: a credea, a vrea, a avea, 
Conj.3:a face, a ramine,a creste, a ajunge, a zice, 
Conj.4: a fi, a iubi, a privi,a sti, a veni, a intilni, a zimbi, 
Sper ca foarte mult te-am ajutat~!!!
3 5 3