Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T10:20:46+02:00
D este a şasea literă a alfabetului limbii române; sunet notat cu această literă (consoană oclusivă dentală sonoră)
Comentariul a fost şters
Npc.
Comentariul a fost şters
Este a sasea ma :)) lol vine asa a,ă,â,b,c,D
Comentariul a fost şters
2014-11-08T10:21:23+02:00
Litera „d” este a șasea literă din alfabet si este consoană.Iată câteva cuvinte cu litera „d” :dărâmat,dur,murdar....
Tu ai introdus si â,ă nu?
a,ă,â,b,c,D
Comentariul a fost şters
da
Cp..sorry Ciprian