Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T10:03:19+02:00
Monosilabic inseamna format dintr-o singura silaba. De exemplu, car, nai, stup, lac etc. Sper ca te-am ajutat! ^-^
Auzi stii cumva un cuvant derivat de la cuvantule de baza ,,aripa'' care sa contina triftong?
cuvantul*
Scuze ca am raspuns asa tarziu! E "aripioara". IOA e triftong
multumesc
2014-11-08T10:03:36+02:00
Cuvintele monosilabice sunt cuvintele care nu se despart in silabe cum ar fi: dor ,rar
1 4 1