Calculati complementarele si suplementarele pentru unghiurile cu masurile :

a).32grade ; b).32grade ; c).87grade ; d).15grade45minute ; e).48grade15minute15secunde.

P.S Daca doriti sa imi spuneti ceva , va rog sa scrieti la comentarii ! Multumesc :*

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T09:43:59+02:00
A) 180-32=148 grade
    90-32=58 grade
c) 180-87=93 grade
    90-87=3 grade
d) 180-15 grade 45 minute=
    179 grade 59 min 60 sec -15 grade 45 min=164 grade     14 min  60 sec
    90-15 grade 45 min=
    89 grade 59 min 60 sec - 15 grade 45 min= 74 grade 14 min  60 sec
se rezolva astfel
multumesc mult :P
180 g - 48 g 15 min 15 sec= 179 g 59 min 60 sec -48 g 15 min 15 sec= 131 g 44min 45 sec si 90g-48min 15 min 15 sec=89 g 59 min 60 sec - 48 g 15 min 15 sec=41 g 44 min 45 sec
dar nu l-ai stiut pe b ?....
LA B ESTE DOAR 51 GRADE ! AM GRESIT EU MA SCUZATI !
2014-11-08T09:59:30+02:00
A)180-32=148
90-32=58
b)180-32=148
90-32=58
c)180-87=93
90-87=3
d)180 grade- 1 grad=179 grade 60 minute-15 grade 45 minute=164 grade 15 min.
90 grade- 1 grad=89 grade 60 minute-15 grade 45 minute=74 grade 15 minute
e)180 grade- 1 grad=179 grade 60 minute - 1 minut= 179 grade 59 minute 60 secunde-48 grade 15 minute 15 secunde=131 grade 44 minute 45 secunde