Răspunsuri

2014-11-08T09:34:20+02:00
Informatica este o materie care ne ajuta sa invatam sa lucram cu calculatorul. ne va ajuta foarte mult in viata noastra si profesia viitoare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T14:53:55+02:00
Termenul informatica desemneaza stiinta procesarii sistematice a informatiei, in special a procesarii cu ajutorul calculatoarelor 
Tehnologia utilizarii calculatorului
Fa bine cum spui tu