RAPSODII DE TOAMNAA trecut intai o boare
Pe deasupra viilor
Si-a furat de prin ponoare
Puful papadiilor.

Un salcam privi spre munte
Mandru ca o flamura.
Solzii florilor marnunte
S-au zburlit pe-o ramura.

Alcatuiti enunturi prin care sa aratati semnele aparitiei toamnei, asa cum sunt ele surprinse in versurile de mai sus.

2

Răspunsuri

2014-11-08T09:34:53+02:00
TOAMNA A ARATAT UN SEMN CA VINE IARNA.                                              SA FURAT PUFUL PAPADIILOR,.                                                                    UN SALCAM PRIVI MANDRU MUNTELE.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T10:53:31+02:00
Pe deasupra viilor a trecut usor o pala de vant
puful papadiilor danseaza in zare
salcamii stau mareti pe deal
florile din gradina se inchina in fata toamnei
10 4 10