Răspunsuri

2014-11-08T07:54:59+02:00
Cu „etajeră” :Astăzi am primit o etajeră nouă pentru cărți.
Cu „desăvârșită”:Mi-a ieșit un poster desăvârșit.
Cu „stimezi” :Eu stimez o persoană dragă mie.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T08:02:50+02:00
Tu ai cumparat o etajera noua .                                                                             cu desavarsinta am facut un cadou frumos.                                                          tu timezi pe cineva  din familia ta.
tu stimezi
MESS
ce ineamna mess???????????
adica mersi???????????
DA