Răspunsuri

2014-11-07T22:20:15+02:00
Monastirea Argeșului sugerează și dezvoltă unul dintre miturile esențiale ale folclorului românesc, și anume mitul estetic.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T22:20:45+02:00
MAnastirea Arges prin legenda care s-a creat in jurul ei si anume cea a Mesterului MAnole ne  motiveaza sa nu abandonam lucrul caci orice lucru pe care trebuie sa il facem cere sacrificiu.Asa cum Manole  aconstruit manastirea Arges sacrificand sotia insa fara a renunta la visul sau asa noi trebuie sa sacrificam lucruri pentru c a  visele noastre sa devina realitate