Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T21:46:57+02:00
Lumea de pe lume = totul         A da cuiva drumul în lume = a da cuiva libertatea să plece            Peste lume = foarte departe            A fugi in lume = a pleca departe             A fi de râsul lumii = a ajunge într-o situaţie degradantă                Pentru nimic în lume = cu nici un chip
2014-11-07T21:51:12+02:00
A-si lua lumea in cap
de gura lumii
 a pleca in lume
lumea de pe lume
a fi de rasul lumii
pentru nimic in lume