Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T21:10:51+02:00
A venit este la timpul trecut sau prezent(depinde de context,adica A venit ieri e la trecut ,A venit acum e la prezent)
Nu se poate analiza așa cum spui tu, deși exemplul tău, un verb la trecut + adverbul 'acum' pot induce copii inteligenți ca tine în eroare.
Exemplul tău are corespondență corectă în engleză cu PRESENT perfect 'he has just come'.
2014-11-07T21:11:39+02:00
Verbul ,,a venit,, este la timpul trecut.
1 5 1