Răspunsuri

2014-11-07T21:12:24+02:00
Ce e ala acrpstih???detalii
acrostihul este o poazie sau o strafa in care literele initiale ale versurilor,citite vertical,alcatuiesc un cuvant sau o propozitie.dar problema e ca nu stiu cum se face:)))
cuvinte care sugereaza cuvantul respectiv
in septembrie e soare toamna pamant bruma mere etc
aha, am inteles.ms mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T21:19:30+02:00
Soare
Eseu
Pamant
Toamna
Enunt
Mar
Bruma
Roade
Intuneric
Eclipsa