Răspunsuri

2014-11-07T21:09:05+02:00
Daca notam cu x-varsta anilor rezulta ca:
3(7+x)=39+x
21+3x=39+x
3x=39-21
3x=18 rezulta ca x=6
deci mama are 39+6=45 ani

x=9
rezulta ca varsta ficei =15 si varsta mamei =45
scuze
3(7+x)=39+x
21+3x=39+x
3x=39-21
3x=18
x=6
39+6=45 ani
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T21:13:10+02:00
Diferenta de varsta este de 39-7=32 ani
3x-x=32
2x=32
x=16 ani are fata si mama are 16+32=48 ani
verificare 3*16=48
7+9=16
39+9=48
4 4 4