Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T21:04:27+02:00
Diftongul este un grup de sunete alcatuit din o vocali si o semivocala pronuntate in aceiasi silaba.
hiatul apare intre doua vocale alaturate ,in silabe diferite ca: al-co-ol
 triftongul este un grup de sunete format din 1 vocala si 2 semivocale pronuntate in aceiasi silaba
da
Oau am ghicit ai observat ca ti-am trimis o cerere
???????_?????????????????
da
Scuze nu stia unde sa caut dar am gasit........<3<3<3<3<3<3
2014-11-07T21:39:31+02:00
Diftongul este un grup de sunete alcatuit din o vocali si o semivocala pronuntate in aceiasi silaba. hiatul apare intre doua vocale alaturate ,in silabe diferite ca: al-co-ol triftongul este un grup de sunete format din 1 vocala si 2 semivocale pronuntate in aceiasi silaba