Descompune urmatoarele numere in sume de termeni si apoi in sume de produse:a)637265,637265.b)503421,503421.Apoi trebuie sa rotunjim numarul 473945 la zeci,sute,mii,zeci de mii,sute de mii.Va rog frumos.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T20:57:32+02:00
637625=6*100000+3*10000+7*1000+6*100+2*10+5                                                  637625=600000+30000+7000+600+20+5                                                                   503421=5*100000+3*1000+4*100+2*10+1                                                                 503421=500000+3000+400+20+1                                                                               473945 se rotunjeste la zeci 473950 ,la sute 473900 la   mii 474000 la zeci de mii470000 ,la sute de mii 500000
2 5 2
2014-11-07T20:59:06+02:00
A)600.000+30.000+7.000+200+60+5
b)500.000+3.000+400+20+1
iti spun rotunjirile imediat !ok?

600.000x30.000x7.000x200x60x5
500.000x3.000x400x20x1