Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-05T15:03:53+02:00
Sunt doua figuri de stil 
personificare:
Personificarea este folosită, în special, în creația folclorică, în fabule și în poezia lirică:
comparatie : ca si cainele , ca fantasme albe plopii 

2 4 2
2014-03-05T15:04:11+02:00
Personificare:Oferirerea unui obiect insusiri umane
Comparatie:cand compari 2 lucruri.De exemplu:Ochii lui ca 2 nestemate.
1 5 1