Traduce-ti propozitiile in engleza:

1.El are ochii albastri.

2.Tu ai parul blond.

3.Noi avem parul negru.

4.Voi aveti ochi verzi.

5.Ei au parul roscat.

6.Tu ai ochi maro.

7.Eu am ochii negri.

(nu imi scrie-ti ceva de genul acesta:''gasesti pe Google translate''nu accept)

multumesc

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T20:26:13+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1. He has blue eyes.
2.You have blonde hair.
3.We Have black hair.
4.You have green eyes.
5.They have red hair.
6.You have brown eyes.
7.I have black eyes.
 Nu sunt luate de pe google translate . Sunt bune , te asigur <3
ms mult
1. He has blue eyes.
2.You have blonde hair.
3.We Have black hair.
4.You have green eyes.
5.They have red hair.
6.You have brown eyes.
7.I have black eyes.
2014-11-07T21:51:26+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1. He has blue eyes.
2. You have blonde hair.
3. We have black hair.
4. You have green eyes.
5. They have red hair (se mai zice și redhead, dar nu-l folosi la școală).
6. You have brown eyes.
7.  I have black eyes.

Stai liniștit, nu am copiat celălalt răspuns și nici de pe Google Translate nu sunt.

P.S.: se scrie traduceti si scrieti :D

1 5 1