Răspunsuri

2014-11-07T20:18:00+02:00
A) 4x + 5y-(5x+11y-6x-9y)=4x+5y-5x-11y+6x+9y=5x+3y
b)6x-7y-(4x+5y-9x-10y)=6x-7y-4x-5y+9x+10y=11x + y
Sper ca te-am ajutat !
Ms
Semnul semnul minus nu schimba toate semnele din paranteza?????
Ba da si sunt schimbate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T20:55:22+02:00
4x + 5y -(5x + 11y - 6x - 9y) = 4x + 5y - (2y - x)= 4x + 5y -2y + x = 5x + 3y

6x - 7y - (4x + 5y - 9x - 10y) = 6x - 7y - 4x - 5y + 9x + 10y = 11x - 2y



1 5 1