1. Calculati.
a) Aria unui paralelogram cu lungimea unei laturi de 120 mm si inaltimea corespunzatoare ei de 4 cm.
b) Aria unui dreptunghi cu lungimile laturilor de 10 cm si 0,5 cm.
c) Aria unui patrat cu latura de 0,05 m.
d) Aria unui romb cu lungimile diagonalelor de 16 cm si 12 cm.
e) Aria unui romb cu latura de 7 cm si inaltimea de 5 cm.
f) Aria unui trapez cu inaltimea de 7 cm si lungimea liniei mijlocii de 10 cm.
g) Aria unui trapez dreptunghic cu lungimile bazelor 5 cm, respectiv 13 cm, iar lungimile laturilor neparalele de 6 cm, respectiv 10 cm.
h) Aria patrulaterului ABCD, cu AC=14 cm, BD=20 cm si AC _|_ BD.
Vă rog mă ajutatiii?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T20:04:13+02:00
A) Transformam 120 mm in 12 cm.
Aria ABCD = b x h ( baza ori inaltimea )
Aria ABCD = 12 x 4 
Aria ABCD = 48 cm patrati

14 4 14
nu merge linkul. Adina Chivaran sunt eu.
nu merge
acc cererea
esti Mada Madalina ?
nu
2014-11-07T21:48:12+02:00
A)A=Lxh=12x4=48cm²
b)A=Lxl=10x0,5=5cm²
c)A=l²=(0,05)²0,0025 m²=25cm²
d)A=(d₁xd₂)/2=(16x12)/2=96 cm²
e)A=lxh=7x5=35 cm²
f)A=lmxh=10x7=70 cm²
g)A=(B+b)xh/2 dar ceva ciudat ca nu da h
h)cum diagonalele sunt perpendiculare rezulta ca avem aria romb A==(d₁xd₂)/2=(14x20)/2=280/2=140 cm²


42 4 42