despre ce?
INIMA FRUMOASA
Inima frumoasa
Cu cantece duioase
Cu cantece de jale
Si cantece de dragoste.

Bate vantul frunzele
Mi se duc tineretiile
Bate vantul ramurile
Plange inima cu jale.

Inima-i pianul vietii
Inima e cantecul varstelor
Inima e freamatul orchestrei
Inima e un cantec de ploi.

Răspunsuri

2014-11-07T19:52:34+02:00
Toamna buna si frumoasa,
Ce ne-aduci in luna asta,
Mere, pere in panere
Prune bune si alune
Si gutui amarui
Cu puf galben ca de pui.
Si tot felul de legume
De nu le mai stii pe nume.

Ne aduci si fructe dulci
Mere rosii si gustoase ,
Pere galbene, zemoase.

Ne aduci si struguri, mere
Dar nu mai sunt randunele.
Pasarelele-au plecat
Frunzele s-au scuturat.



Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T19:56:21+02:00
Poezia se numeste „Inima Frumoasă”
Inimă frumoasă
Cu cântece duioase
Cu cântece de jale
Si cântece de dragoste.

Bate vîntul frunzele
Mi se duc tineretile
Bate vantul ramurile
Plange inima cu jale.

Inima-i pianul vietii
Inima e cantecul varstelor
Inima e freamatul orchestrei
Inima e un cantec de ploi.


1 5 1