Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T19:36:17+02:00
piatră ⇒ adjectiv: pietruit, pietros, împietrit.
         ⇒ verb: a pietrui, a împietri.
a târî ⇒ adjectiv: târâtor.
         ⇒ adverb: tot târâtor dar cu valoare de adverb obținută prin conversiune.
frumos ⇒ un substantiv: înfrumusețare, frumusețe.
           ⇒ un verb: a înfrumuseța.

2014-11-07T19:36:17+02:00
Piatra: adjectiv: Drumul era pietros.
          verb: I-a impietrit inima cand a auzit cele narate.
A tari: adjectiv:Sacosa tarata dupa ea nu a ajutat-o pentru ce a avut nevoie.
         adverb:La-a luat acasa, tarandu-l.
Frumos: substantiv: Frumusica a obtinut un premiu important de frumusete.
             verb: S-a infrumusetat prin noul comportament pe care l-a abordat.

2 4 2