Răspunsuri

2014-11-07T19:39:39+02:00
Seara se lasa linistita.Vantul batea domol,iar stelele straluceau in apa marii.Acestea de la departare pareau a fi niste licurici care nu se miscau.In spatele marii se afla un pod,care aproape nu s-ar fi zarit daca nu ar fi fost cateva felinare.

Sper ca te-am putut ajuta! :)
58 4 58
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T19:46:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Imaginile pe care le formeaza peisajul nocturn sunt de urmatoarele feluri: vizuale:luna straluceste, cerul este intunecat, se zaresc multe luminite( cred ca sunt fulgi de nea sau stele ), auditive: se aud valurile, motorii: valurile se razvratesc,,. 
       Peisajul nocturn isi impune o deosebita atentie prin frumusetea pe care o produce. Apei ii tin comnpanie stelele pline de intelepciune si care transmit o mare bucurie. Aurul lor lumineaza sufletele oamenilor prin dragalasenia lor , chiar daca ele nu sunt mari ca dimensiune sunt foarte mari pentru omenire. Ele ne ofera lumina pe bolta cereasca in fiecare noapte, fie ea cu evnimente triste sau fericite. Lumina lor se reflecta in oglinda minunatei ape, care incanta prin frumoasa balada pe care o formeaza valurile linistite. Podul parca priveste bucuros frumusetea naturii care se arata prin lucruri mici cum sunt stelele si de dimensiuni mai mari cum ar fi marea intinsa. Natura este cel mai frumos loc in care poti petrece un timp linistit si plin de lucruri frumoase si ,,sincere,,
74 4 74