Răspunsuri

2014-11-07T19:19:04+02:00
Poti incepe prin a-i spune ca inseamna mult pentru tine, poti sa ii scrii despre cateva amintiri pe care le ai cu ea, si in cele din urma ii poti ura un mare si calduraos,,La multi ani!''
msa,faza e ca este o onomastica a numelui,nu e ziua ei
da e buna ideea,multumesc
si pentru sora ei? :))
e si ziua ei de nume
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T19:21:25+02:00
                                        Draga...,
Cu ocazia acestei zile minunate,a numelui tau,iti doresc fii sanatoasa,norocoasa,fericita si tot ce ce-ti doresti sa se indeplineasca!
                                                                     La multi ani fericiti,
                                                                                                     ...!

E cam scurt,dar sper ca te-am putut ajuta! :)
3 4 3