Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T19:09:08+02:00
Doi -i semi ,bureti -i semi,u semi,e,u semi,e,u semi,i semi
ce ai scris
Pai nu le,am mai scris din nou
Pur si simplu desparti in silabe ,si intr-o silaba exista doar o vocala deci cealalta e consoana a ,o ,â mereu vocale
Dupa bureti ce scrie?
I = e semivocala in bureti
2014-11-07T19:10:54+02:00
Iti dau un sfat:iti dai seama de semivocale daca desparti in silabe si ai diftongi si triftongi;DIFTONGUL este grupul de sunete format din o semivocala si o vocala;TRIFTONGUL este grupul de sunete format din doua semivocale si o vocala.

Nu imi da sfat !!! Stiam .... eu am scris mai sus sa imi marchezi semivocalele nu sa imi spui :(((((