Explicati ce sens au urmatoarele formule si clisee internationale:
Marul discordiei
Sabia lui Damocles
Marul lui Adam
Curriculum vitae
Mea culpa
Modus vivendi
Stricto sensul
Vreau cat posibil raspunsurile va rog!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T19:21:15+02:00
Marul discordiei = motiv de cearta

sabia lui Damocles = putere

marul ui Adam = umflatura a gatului

curriculum vitae = autobiografie, istoricul experintei noastre profesionale 

mea culpa = vina mea 

modus vivendi = fel de a trai 

stricto sensu =  o notiune ori o dispozitie ce trebuie sa fie inteleasa tinandu-se riguros seama de termenii in care este definita sau redactat
20 4 20
2014-11-07T19:34:59+02:00
Marul Discordiei – expresia se foloseste atunci cand avem o situatie, problema care duce la conflicte, discutii, neintelegeri 
sabia lui Damocles – pericol mare care poate aparea  in orice moment 
marul lui Adam – nodul gatului, osul proeminent al gatului la barbati 
curriculum vitae – expresia vine din latina si inseamna timpul sau cursul vietii. Adica un scurt istoric al activitatilor desfasurata pana in prezent 
mea culpa – expresia vine tot din latina si se traduce din vina mea, din propria mea greseala    
modus vivendi – tot din latina. Inseamna mod de a trai, stil de viata 
stricto sensu – din latina. Inseamna in sens restrans, o notiune, o situatie trebuie inteleasa riguros
11 4 11