Un biciclist parcurge o distanta in 3 zile in prima zi parcurge 1 supra 4 din drum a doua zi 2 supra 5 din lungimea drumului si inca 14 km a treia zi parcurge restul de 40 km care este lungimea drumului

2

Răspunsuri

2014-11-07T19:08:30+02:00
I 1/4*d
II 2/5*d+14
III 40 km

daca le adun obtin d
d/4+2d/5+14+40=d
aduc la acelasi numitor care este 20
5d+4*2d+54*20=20d
13d+1080=20d
20d-13d=1080
7d=1080
d este aproximativ 154,3 km
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T19:14:23+02:00