Răspunsuri

2014-11-07T18:49:00+02:00
Succesorul lui 4 este 5 iar predecesorul lui 4 este 3

succesorul lui 7 este 8 iar predecesorul lui 7 este 6
succesorul lui 3 este 4 iar predecesorul lui 3 este 2
succesorul lui 9 este 10 iar predecesorul lui 9 este 8
succesorul lui 8 este 9 iar predecesorul lui 8 este 7
succesorul lui 6 este 7 iar predecesorul lui 6 este 5


succesor este numarul  cu o unitate in plus
predecesor  este numarul cu o unitate in minus 
23 4 23
alui 4 este suc 5 iar pre este 3
succesorul lui 4 este 5 iar predecesorul lui 4 este 3

succesorul lui 7 este 8 iar predecesorul lui 7 este 6
succesorul lui 3 este 4 iar predecesorul lui 3 este 2
succesorul lui 9 este 10 iar predecesorul lui 9 este 8
succesorul lui 8 este 9 iar predecesorul lui 8 este 7
succesorul lui 6 este 7 iar predecesorul lui 6 este 5
violettavio eu zic sa nu iti mai consumi punctele degeaba pune intrebari mai grele nu deaste care le stie orcine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T18:49:57+02:00
3-4-5
6-7-8
2-3-4
7-8-9
5-6-7
Sper ca te-am putut ajuta!:)
16 4 16