Răspunsuri

2014-11-07T18:44:54+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T18:47:24+02:00
Ziua copiilor este de 1 iunie
ziua a toti copiii
da
multumestemi
Ziua copilului (numită și Ziua internațională a copilului) este în multe țări o sărbătoare pentru copii. Ea se sărbătorește la date diferite în țări diferite. În România, ziua se sărbătorește în fiecare an pe data de 1 iunie.
Ziua copiilor este de 1 iunie , si prin aceasta , parintii sunt obligati sa faca cea mai frumoasa zi din lume , pentru copilul lor.