Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T18:32:38+02:00
9=3*3=3²
7=1*7
10=2*5
8=2*2*2=2³
6=2*3
1 nu este numar prim !
adica?nu inteleg ce vrei sa zici
e drept; nu s-a specificat daca descompunerea trebuie sa fie in factori primi sau factori, asadar nu este o greseala (am crezut initial ca este vorba de factori primi...si de aceea am spus ca 1 nu este numar prim)
am inteles acum
multumesc
2014-11-07T18:36:53+02:00