Răspunsuri

2014-11-07T18:14:42+02:00
The orange stiks aren't on the table.
sau
There aren't any orange stiks on the table.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T18:15:41+02:00
The orange stiks are not on table.
Bețișoarele portocalii nu sunt pe masă.

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
Îmi pare rău că te corectez, dar substantivul „stiks” este la plural, deci în cazul ăsta se va folosi forma „are” a verbului „to be”, și nu „is”, din moment ce se vorbește despre mai multe bețișoare, și nu doar unul. Din nou, nu o spun în nume de rău.
Nu-i nici-o problemă,mai greșesc și eu.Mulțumesc din suflet că mi-ai atras atenția și am corectat.