Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T18:12:55+02:00
_Buna ziua ,vantule,zise copilul
-Bun gasit copile.
-Dar de ce matusica frunza dardai asa de tare?
-Pentru ca vantul sufla tare.
-Ti se pare frunza,eu suflu incet,abia la iarna vine varul crivat si va fi mai rau.
-Dar uite ce  dardaie de frig,zise copilul.
-Pana termin eu aici de suflat cu siguranta va fi moarta.
-Ce pacat.
_la revedere vantule,zise copilul.
-La revedere size frunza pacand.
-Adio , zise vantul
3 4 3
2014-11-07T18:29:17+02:00
- Vantule...... bate mai incet altfel ma voi rupe si voi cadea.spune speriata frunzulita
-Nu depinde de mine asta e toamna si asta e cursul naturii nu-l poti opri. ii explica vantul
-Dar de ce  DOmnule vant? intreaba un mic copil de la poalele copacului
-deoarece eu depind de curentii de aer.cei calzi sunt mai usori si urca in acelasi timp curentii reci sunt impinsi de cei calzi si astfel se formeaza vantulllllllllllllllllllllllll.suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu pfuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ....incepu vantul
.-multumesc mult acumm m-am amurit

2 1 2