Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T17:59:19+02:00

eu voi merge maine in Itala la mama mea care lucreaza ca redactor-sef ..Dac ma voi acomoda voi sta de tot acolo.O sa fie greu pana invat limba,o sa invat toatae obiceurile de acolo.sunt in aeroport va fi o excursie in care stau toata vacanta fiindca nam teme pentru vacanta.sunt in avion e atat de frumos sa vezi nori dar va fi un drum lung de 10 ore .Voi fi invatat cu drumurile pana la apartamnetul care sta mama e un drum de 1 km.Am ajunj in Roma din Italia o sa fie distractiv dar nu intelg nimic .dac voi sta acolo toata viata sper sa stau la o casa fara chirie.dar excusia deabea a inceput.E asa frumos in Roma multe flori case mari tot ce imi doream.Atata  dac vrei sa imbunatatesti poti!
3 3 3
2014-11-07T18:03:49+02:00
                                Ecursia
V-a veni vara cat de curand . Eu le v-oi propune parintilor mei sa mergem intr-o excursie in Spania.
   O sa vizitam castele , manastiri , biserici , o sa mergem la mare dar mai intai mi-ai dori sa ne cazam la un hotel cu privirea spre mare . As fi asa de fericita . Si o sa mai vreau sa mergem in Costinesti la noi in tara , unde toate vedetele o sa vina acolo. O sa imi duc si niste prieteni cu mine pentru ca o sa facem petreceri pe plaja . Dar prima data o sa ii conving pe parintii mei sa mergem in vacanta iar apoi o sa imi invit prietenii si o sa ne facem planuri . 
 V-a fi o vacanta de neuitat !
 P.S. : asta mi-a venit mie pe moment , sper sa ii fie buna  si scuze daca am greseli de gramatica , scriu repede si mai gresesc
3 5 3