Alcatuiti propozitii 1) a citi (infinitiv, atribut verbal)
2) a veni (gerunziu, complement circumstantial de timp)
3) a suferi (gerunziu, atribut adjectival)
4) a spala ( supin, atribut verbal)
5) a sterge ( supin, nume predicativ)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T18:05:51+02:00
A citi:Placerea de a citi este mare
A veni:L-am vazut venind pe usa.
A spala:Hainele de spalat nu sunt murdare.
A sterge:Tema este de sters.
7 3 7
2014-11-07T18:28:15+02:00
1) Am dorinta de a citi mai mult- Atribut verbal 2)Baiazid,venind la el,il intreaba cu dispret-C.C.T 3)Trairile suferinde au reaparut-Atribut adjectival 4)Placerea de spalat catelul o am din copilarie-Atribut Verbal . 5)Acesta carpa este pentru sters praful.-nume predicativ
6 4 6