Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T17:43:31+02:00
Poi te gandesti unde ai vrea sa mergi si in introducere sa zici  : este toamna , eu si parintii mei ne pregatim de plecarea inspre casa din frumoasa noastra excursie. Iar apoi poti sa incepi sa povestesti unde ai mers si sa zici ca azi ajunga si grea  pentru ca ati uitat ceva si a trebuit sa va intoarceti neaparat , apoi  ca dupa ajungerea in Spania(exemplu) nu ati gasit un hotel doar foarte greu pentru ca toate erau ocupate si ca ati mers intr-un oras mare si in hotel aveai fereastra fix spre mare... Eu te-am dat niste idei, mai departe te gandesti 
:))Asta mi s-a intamplat si mie anul trecut cand am mers la Sbiu .Era 12 noaptea si inca nu gasisem cazare
2014-11-07T17:43:41+02:00
La munte
eu cu prietenii am fost la munte!se svonea ca acolo era un castel bantuit si cine merge in el daca el e fata sau femeie o sa fieun cutremur .Noi ama fost acolo prta vedea daca e adevarat sau nu .....si a doua zi a fost o avalanja si aproape toaatte fetele de acolo au murit inafara de mine si o prietena eu strig:
-ajutor e avalansa!
noi nu realizam ca puteam sa sunat la urgente
-ajutor!!!
si la ora 23:30 sa termina am plecat repde acsaas siparinti au fost foarte speriati asa afost o excursie din viata mea!!