Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-07T17:33:38+02:00
Cratima, semn de ortografie, in structura "goale-or", tine locul literi v , fiind o forma de viitor popular.(daca e poezie poti scrie ca e folosita pentru pastrarea ritmului si masurii versurilor si pt muzicalitate.)
2014-11-07T17:35:58+02:00
Ominerea literei -l- si rostirea intr-o silaba a doua parti de vorbire