Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T17:36:09+02:00
A)243+3486784401:243=243+14348907=14349150
b)[27x11-(31+84:14):37]=[297-(31+6):37]=
(297-37:37)=(297-1)=296

Defapt ,bazele sunt la fel si exponentii diferiti asa ca se scrie baza,in cazul ei 3 si vedem ce facem cu exponentii.Ne va da 3 la puterea 20 deoarece vine 5+20=25,25-5=20
nu asa se face
cum ai spus tu
ms alexutza123
2014-11-07T17:42:40+02:00
3⁵+3²°:3⁵=3⁵+3¹⁵=3⁵(1+3¹°)=243*59050=14349150
[27*11-(31+84:14):37]=[297-(31+6):37]=[297-37:37]=297-1=296