Răspunsuri

2014-11-07T17:23:11+02:00
Rezultatul este 256 deci ultima cifra este 6
Si rezolvarea trebuie.Te rogg! Eurgentt!!!!
2 la puterea 8=256 Raspuns: 6-ultima cifra
Da de unde 256? Te rogg! E urgentt!!!!
doamne iti dau report daca mai comentezi ceva, am inmultit 2 de 8 ori
ce inseamna report?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T17:26:24+02:00
2 la puterea 8 e 256 deci 6
Plizz!!!!
6 e raspunsul
dar rezolvarea toata. te rogg! e urgentt!!!!
2 la puterea 8 este::2 X 2 X 2 X 2 X 2 X 2 X 2 X 2=4 X 2 X 2 X 2 X 2 X 2 X 2=8 X 2 X 2 X 2 X 2 X 2=16 X 2 X 2 X 2 X 2=32 X 2 X 2 X 2=64 X 2 X 2=128 X 2=256,ultima cifra este 6
Acum ai inteles?