Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T17:06:57+02:00
192+91=283(locurile pentru baieti)
192+283=475(locurile pentru baieti si fete la un loc)
475+475=950(locurile pentru baieti si fete la un loc in 2 serii)
1.cate locuri pt baietii sunt?raspuns 192+91=283. 2.cate locuri pt baieti si fete sunt?raspuns. 192+283=475. 3.cati baieti si fete sunt in 2 serii ? Raspuns:475+475=950
2014-11-07T17:09:42+02:00
192+91=283locuri baieti 
192+283=475copii