Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T17:13:53+02:00
A)3(x+2)-1+=x+7
3x+6-1=x+7
3x-x=7-6+1
2x=2
x=2:2
x=1
b)4(2x+1)-(11-2X3)x=6
8x+4-(11-6)x=6
8x+4-5x=6
8x-5x=6-4
3x=2
x=2:3
x=0.(6)

la punctul B intre 2 si 3 este ori
poti sal faci dinou pe B
  • Utilizator Brainly
2014-11-07T17:14:08+02:00
A)3x+6-1=x+7 3x-x=7-6+1 2x=2 x=1 b)8x+4-11x+6x=6 3x=2 x=2/3
sper ca la b) la a doua paranteza e 2 ori3 nu 2ori xori3..
da
asa cred si eu ca 2 ori trei,ca altfel nu avea sens