Răspunsuri

2014-11-07T17:00:13+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T17:02:39+02:00
Înzecitul:
92 ori 10 = 920
Însutitul:
92 ori 100 = 9200
Înmiitul:
92 ori 1000 = 92000

Însumarea înzecitului,însutitului și înmiitului:
920 + 9200 + 92000 = 10120 + 92000 = 102120

Sau,într-un singur exercițiu:
(92 ori 10) + (92 ori 100) + (92 ori 1000) = 102120

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
mersi
asta e un raspuns cu adevarat nu cum pun altii
Mulțumesc din suflet! :)