Care este suma daca primul termen este 285 iar al doilea cu 392 mai mare
va rog sa ma ajutati

2
a=285
b=285+392= 667
b=667
285+667=952
Suma lor numita si S este egala cu 952
S=952
ms mult
man vezi ca ai gresit adunarea la al doilea termen
285+392=677
scuze

Răspunsuri

2014-11-07T16:34:27+02:00
A=285
b=285+392= 667
b=667
285+667=952
Suma lor numita si S este egala cu 952
S=952
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T16:35:09+02:00
285+392=677(al doilea termen)
285+677=962(suma)