Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T16:34:24+02:00
După descrierea hanului prezentă în ”Iapa lui Vodă”,îmi imaginez o clădire mare și rezistentă,deoarece în acea descriere se spune că hanul era ca și o cetate, cu ziduri groase și rezistente.

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
4 5 4
2014-11-07T16:46:17+02:00
o cetete mare cu ziduri groase si rezitente cu porti mari ferecate cu lanturi si ferestre cu gratii
1 4 1