Răspunsuri

2014-11-07T16:03:36+02:00
Martisor si iarna, in vie.... cam ata stiu.............. :)

este martisor si iarna sau sunt separate?
adica "martisor si iarna " sau "martisor " "iarna"
sunt separate
ok ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T16:08:39+02:00
In volumul LIMPEZIMI, ION PILLAT publica 12 pasteluri sub titlul de CALENDARUL VIETII: 1) MARTISOR 2) IARNA 3) CAMARA DE FRUCTE
mai astept un minut
si marchez castigatoru
SEPARAT
gata
CU PLACERE