Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T15:17:39+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+(a+1)+(a+2)=a+17
scad pe a din ambele parti
a+1+a+2=17
2*a+3=17
2*a+ 17-3
2*a=14
a=14:2
a=7
numerele sunt:7, 8 si 9
2014-11-07T15:19:41+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b+c=a+17
b=a+1
c=a+2
a+a+1+a+2=a+17
3a+3=a+17
3a=a+17-3
3a=a+14
3a-a=14
2a=14
a=7
b=a+1=>b=8
c=a+2=>c=9

verificare:
7+8+9=24
24-7=17