Subliniati verbele la modul imperativ , spuneti ce exprima si ce forma au:
a)-Nica,dragul mamei!vezi ca tata-tau e dus la coasa... si eu asemenea nu-mi vad capul de trebi ;tu mai lasa drumurile si stai langa mamuca , de-i fa tevi si leagana copilul.
b)-Danut , nu sorbi supa !
Iar!
-Danut, de ce nu te-nveti sa mananci frumos!Monica, arata-i, te rog,cum se mananca supa

2

Răspunsuri

2014-11-07T15:12:03+02:00
 lasa , stai ,fa , leagana , nu sorbi , arata , te rog .... :/
17 3 17
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T15:13:27+02:00
1.mai lasa,2.stai,3.fa,4.leagana,5.nu sorbi,6.arata-i->ele exprima o porunca,un indemn sau o rugaminte si au forma 1-afirmativa,2-afirmativa,3-afirmativa,4-afirmativa,5-negativa,6-afirmativa.

sper ca te-am ajutat..pupici..:*:*:*:*:*
40 4 40