Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T15:05:40+02:00
Dovleacul si pepenele sunt niste plante care fac parte din familia cucurbitaceelor.......
sper ca te-am ajutat..pupici :*:*:*:*
VOI SCULPTA O CURCUBITACEE DE HALLOWEEN.
SCLUPTA*
MULTUMESC PUUP
2014-11-07T15:09:27+02:00
Din clasa curcubitaceelor face parte si castravetele
curcubitaceele sunt plante taratoare
doamna curcubitaceelor boteaza natura adormita
8 4 8