Răspunsuri

2014-11-07T14:56:08+02:00
O imagine dinamică este un tip de imagine artistică ce se folosește în descrieri pentru a ajuta cititorul să își imagineze direcția, sensul, mișcarea unor obiecte sau persoane. Îți dau și un exemplu : "firul ierbii se leagănă".
Această imagine dinamică oferă o senzație de liniște. Sper că te-am ajutat.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T14:56:59+02:00
Aceasta imagine se foloseste la descrieri. Se refera la miscare, creand in acelasi timp cititorului diferite emotii si stari sufletesti.
1 5 1