Răspunsuri

2014-11-07T14:16:04+02:00
Viata e doar o pregatire pentru moarte. Asa ca traiesti-o cum iti sopteste inima
Sensul vietii este ca traiesti intr-o perioada mare de viata si ca viata dezvolta lumea. SPER CA TE-AM AJUTAT SUNT DOAR CLASA A CINCEA
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T14:16:08+02:00
Nu stiu sigur daca te ajuta dar uite....am gasit un citat despre asta :"am fost creati pentru lucruri mai mari:pentru a iubi si a fi iubiti"

sper ca te-am ajutat...pupici:*:*:*:*
Sensul vietii tine de fiecare persoana in parte , fiecare merge pe drumul pe care si-l doreste in viata , fiecare alege ce crede sau simte ca este mai bun pentru el , pentru viitorul sau , pentru a avea o reusita .