Răspunsuri

2014-11-07T13:45:10+02:00
In primul rand trebuie sa ai calculatorul setat pe limba Romana. Apoi diacriticele sunt: ă î â ş ţ adica tastele [ ] \; ' / pe limba engleza. 
eu stiam ca ori intri in start si cauti Panoul de Control si apoi dai ceas, limba si regiune si selectezi romana, fie dai shift si ctrl(le apesi in acelasi timp) si ti-ai setat calculatorul le romana. Apoi, pt. diacritice folosesti tastele [ (ă), ] (î), ; (ș) si '(ț). acum ai inteles??
da multumesc
cu placere
daca era iti dadeam tie cel mai bun raspuns
da-mi cerere plz
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-07T13:48:41+02:00
In bara de start, în partea dreaptă undeva pe acolo este un "EN" dai click pe el şi setezi pe "RO".Iar diacriticele se află pe tastele din dreapta, cu diferite semne de punctuatie.