Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-07T13:33:06+02:00
 (-\frac{3}{4})^{14}= \frac{3^{14}}{4^{14}}
nu este cu minus... pentru ca e la o putere para....
Comentariul a fost şters
ok...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T13:51:50+02:00
Orice numar negativ ridicat la o putere para iti da un numar pozitiv 
⇒ [-tex] (\frac{3}{4})[/tex]^14= \frac{ 3^{14} }{ 4^{14} } =
3^14/(2^2)^14=3^14/2^28
2 5 2