Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-07T13:12:50+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+2b=5 Ix5
b+2c=91 i x3
5a+10b=25
3b+6c=273
5a+13b+6c=25+273=298
  • Utilizator Brainly
2014-11-07T13:30:33+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+2b=5
b+2c=91
________
5a+13b+6c=?
________
Inmultesti a doua relatie cu 3 ca sa ajungi la 6c:
b+2c=91|·3
3b+6c=273 (1)
Inmultesti a doua relatie cu 5 ca sa ajungi la 5a:
a+2b=5|·5
5a+10b=25 (2)
(1)+(2)⇒
⇒3b+6c+5a+10b=
=5a+13b+6c=
=273+25=298